Відкриваючи власний заклад, будь-якої спрямованості, підприємець повинен продумати дуже багато. На першому місці, звичайно, завжди буде основна діяльність підприємства. Але слід продумати заздалегідь навіть найменші деталі, включаючи санітарно-гігієнічні аспекти роботи закладу.
Щоб забезпечити себе і своїх співробітників і підлеглих, слід дотримуватися правил, що стосуються санітарії та особистої гігієни працівників. Вимоги можуть відрізнятися для підприємств різної специфіки. Але існують і універсальні правила.
Слід мити підлогу в усіх приміщеннях будівлі як мінімум раз на день. Неприпустимо наявність пилу на полицях, столах, вітринах та інших поверхнях, і для боротьби з нею використовують спеціальні засоби для прибирання. Також потрібно продумати, де розмістити урни для сміття. Відходи вкрай необхідно викидати щодня, а в деяких випадках і кілька разів в день. Для зручності при позбавленні від сміття існують одноразові пакети. В туалеті обов'язково повинні бути паперові рушники, рідке мило і туалетний папір.
Дуже важливо стежити за тим, щоб санітарно-гігієнічна продукція завжди була в наявності. За це відповідає спеціальний співробітник, найчастіше менеджер по господарській частині. До того ж, інвентар і матеріали для прибирання мають певний термін експлуатації, і тому повинні регулярно оновлюватися, так як можуть накопичуватися бруд і мікроорганізми, і в такому випадку прибирання не буде ефективною.
У чистому приміщенні колектив працює набагато продуктивніше і з великим задоволенням. Тому не слід нехтувати чистотою робочого місця.